Stále více lidí dnes nakupuje přes internet, a to nejen při speciálních příležitostech. Mnohdy si takto opatřují například i základní potraviny. To samozřejmě vedlo k nárůstu počtu internetových obchodů, stejně jako platforem, na kterých jsou tyto umístěny. Je však jasné, že tyto vyžadují poněkud jiný způsob propagace, než klasické kamenné obchody. Zde více než kde jinde se uplatní metoda SEO. Její provedení se však liší podle dané platformy. Proto máme například Shopify SEO či Webflow SEO.
Asi není třeba říkat, že právě tyto dvě patří k těm nejpopulárnějším. Oblíbené jsou především pro svou jednoduchost a uživatelskou přívětivost. Díky nim je mohou takřka bez problémů využívat i lidé, kteří nemají žádné zkušenosti s programováním a jen základní uživatelské znalosti práce s počítačem.
Jak toto ale ovlivňuje jejich propagaci? Součástí SEO je mimo jiné i úprava daného webu, v tomto případě e-shopu tak, aby byl pro případné zákazníky snáze dohledatelný. Jak však již bylo zmíněno, každá z platforem, které nabízí hostování internetových obchodů, nabízí jiné možnosti.
S tím je potřeba při návrhu jejich úprav počítat. Proto chtějí specialisté vždy vědět, na jaké platformě máte svůj obchod umístěn. Tak totiž mohou naplánovat ty nejlepší úpravy, které jsou zde povoleny, a získat vám tak co nejvíce nových zákazníků. Jedním z důvodů, proč jsou právě Shopify či Webflow tak oblíbené, jsou jejich rozsáhlé možnosti úprav. To znamená, že SEO specialista má při navrhování konečného vzhledu a obsahu relativně volnou ruku.
To zaručuje, že právě tento typ propagace zde bude velmi efektivní. To, jak již bylo řečeno, povede k nárůstu počtu zákazníků a nakonec i ke zvýšení celkového zisku obchodu. Samozřejmě pouze tehdy, pokud jsou všechny tyto úpravy skutečně kvalitně provedeny. Rozhodně se tedy vyplatí svěřit se specialistovi. Jistě, bude vás to stát peníze, avšak výsledek vám to poměrně bohatě vynahradí.